Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje zamówień

W księgarni internetowej Wydaje nam się kochamy książki i bardzo zależy nam na dzieleniu się miłością do nich z wyjątkowymi czytelnikami. W przygotowanie naszych paczek wkładamy dużo serca i czułości. Bardzo staramy się o to, by pierwsze spotkanie z nową książką było wyjątkowe. Bierzemy oczywiście pod uwagę możliwość pomyłki przy realizacji zamówienia lub uszkodzenia przesyłki podczas dostawy. Dlatego każdy ma prawo do zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru.

Jak dokonać zwrotu towaru w Wydaje nam się?

W przypadku rezygnacji i chęci zwrotu zakupionego towaru, należy w ciągu 14 dni poinformować księgarnię internetową Wydaje nam się o zwrocie towaru w formie mailowej, pisemnej lub ustnej oraz odesłać nienoszący śladów użytkowania towar na wskazany adres. Uprzejmie informujemy, że zamówienie każdy odsyła na swój koszt.

Adres zwrotu:

Wydawnictwo Poznańskie

Fredry 8, 61-701 Poznań

Z dopiskiem: „Zwrot do sklepu Wydaje nam się”

Uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki oświadczenie odstąpienia od umowy (Formularz reklamacji i zwrotu Wydaje nam się).

 

Wszelkie pytania dotyczące zwrotu można kierować na adres mailowy: kontakt@wydajenamsie.pl, w tytule maila wpisując: „Zwrot”.

Jak złożyć reklamację w Wydaje nam się?

Jeżeli dostarczone zamówienie posiada wady, defekty, jest uszkodzone, klient ma prawo złożyć reklamację. Po stwierdzeniu uszkodzenia towaru należy uzupełnić oświadczenie oraz odesłać zakupiony towar na podany poniżej adres.

Adres reklamacji:

Wydawnictwo Poznańskie

Fredry 8, 61-701 Poznań

Z dopiskiem: „Reklamacja do sklepu Wydaje nam się”

Uprzejmie prosimy, aby klient upewnił się, że reklamowana paczka zawiera zgłoszenie reklamacyjne (Formularz reklamacji i zwrotu Wydaje nam się).

 

Po otrzymaniu reklamacji księgarnia Wydaje nam się ma 14 dni na jej rozpatrzenie.

Wszelkie pytania dotyczące reklamacji klient może kierować na adres mailowy: kontakt@wydajenamsie.pl, w tytule maila wpisując: „Reklamacja”.